ZAŠTO POSTATI PRIDRUŽENI ČLAN
Affiliate marketing postao je popularan metod za monetizaciju veb lokacije ili za pristup mrežnom poslu. Njegova popularnost delimično je i zbog činjenice da je zaista lako postati član interneta ili, u ovom slučaju, Povezane kompanije za IPTV.
Internet je veliko mesto i biti pridruženi član nečemu što za vas ne zvuči ispravno može biti velika greška.
Imate li postojeći blog koji se bavi određenom temom sličnom niši IPTV-a? Da li ste član lokalnih klubova ili organizacija i povezani ste sa puno ljudi? Uverite se da je televizijsko tržište ono za koje ste strastveni jer IPTV je prava stvar u pravo vreme ako imate volju i energiju da to učinite.
Prema studiji Iahoo Finance-a, gledaoci IPTV protoka vrlo brzo bi mogli nadmašiti tradicionalne gledaoce Pai TV-a.
Tradicionalno gledanje TV-a moglo bi da se povuče za IPTV streamingom već za dve do tri godine, kaže se u novom izveštaju.
Podaci pokazuju da je četiri miliona Amerikanaca do sada prekinulo kablovsku 2019. godine, prelazeći sa tradicionalne Pai TV (pretplate na kablovsku ili satelitsku televiziju). To se dogodilo nakon što se 3,5 miliona ljudi odreklo tradicionalnih pretplata na TV za Pai u 2018. godini. Potrošači koji već emituju struju uključuju Cord Cuttere, TV domaćinstva koja su ranije imala Pai TV, aparate za brijanje kablova koji možda plaćaju tradicionalni kabl, ali su smanjili paket u poslednjih nekoliko godina, i Cord Nevers, one koji nikada nisu imali Pai TV.
Nova otkrića pokazuju da se pojavila nova generacija rezača kablova ili gledalaca IPTV-a. Analiza ukazuje na promene u stavovima, ponašanju i, što je najvažnije, gledanosti među novom generacijom rezača kablova. U osnovi, njihovo ponašanje prema gledanju više se odražava od prosečnog uobičajenog TV gledaoca, ali ova nova generacija rezača kablova preuzela je inicijativu da traži bolju vrednost i izbor načina na koji koriste TV.

Studija ukazuje na pet faktora koji pokreću ubrzanje sečenja kabla, uključujući:
Virtuelni višekanalni distributeri video programa (vMVPD) nude most za potrošače koji žele da preseku kabl, ali ne žele da propuste mrežu i TV programe koje nude tradicionalne Pai-TV usluge. Kada potrošači postanu svesni da mogu da emituju iste lokalne kanale uživo, uključujući sportske, vesti, rijaliti i glavne mrežne kanale sa elektronskim programskim vodičem (EPG) i videom na zahtev (VOD) po smanjenoj ceni, neke od njihovih prepreka sečenje kabla se uklanja.
Obilje visokokvalitetnog sadržaja dostupno je putem strimovanja.
Od anketiranih u studiji, 74 procenta kaže da je IPTV streaming pogodniji od usluga TV usluge uz naplatu, a 89 procenata izveštava da je korišćenje uređaja za strimovanje vrlo lako.
Kablovske i satelitske kompanije sve manje ulažu napore u pokušaje da zadrže pretplatnike na video sa malim maržama.
Kupci IPTV-a najviše su među zadovoljstvom za rezanje kablova.
Ovaj izveštaj pokazuje da postoji ogromna, nova generacija strimera koji uživaju u IPTV uživo i izuzetno su zadovoljni odlukom da gledaju TV bez kabla ili satelita.
Zaključak studije je da je prelazak na IPTV streaming sve popularniji i raste brže nego ikad ranije.