ČESTO POSTAVLJANA PITANJA –
ŠTA JE IPTV?
✍ Internet Protocol Television (IPTV) koristi Internet tehnologiju za slanje televizijskih programa na vaš uređaj. Internet je čarobno mesto. Uvođenjem IPTV-a doživeli smo ogroman pomak u načinu na koji trošimo televizijske medije. IPTV koristi širokopojasnu internet vezu za isporuku vrhunskih međunarodnih TV kanala direktno do vašeg doma bez satelitske antene. Samo povežite uređaj sa kućnim internetom, zavalite se i uživajte.
KAKVA JE RAZLIKA IZMEĐU TRADICIONALNOG I SATELITSKOG IPTV PROGRAMIRANJA?
✍ Tradicionalna satelitska antena zahteva od kupca da instalira antenu na svom mestu boravka. IPTV nudi jedinstveno rešenje i direktan je kontrast tradicionalnom televizijskom programu koji se isporučuje putem tradicionalnih kablovskih i satelitskih signala. IPTV vam daje mogućnost neprekidnog strujanja izvornih medija putem internet veze, koja je efikasnija od ostalih tradicionalnih medija. IPTV pruža viši kvalitet i jeftinija je od tradicionalnih satelitskih usluga.
KAKO SE DOSTAVLJA IPTV?
✍ IPTV se obično isporučuje i distribuira putem usluge IPTV koja pruža tri klasifikacije usluga, i to:
Televizija uživo — omogućava korisnicima da gledaju televizijske prenose uživo sa minimalnim kašnjenjem, bez ili bez interaktivnosti i bez da budu baš poput tradicionalnih TV emisija. Ovo koristi Internet protokol za upravljanje grupama (IGMP) verzije 2.
Vremenski pomereni mediji — takođe poznat kao digitalni video snimci, ovo omogućava korisnicima da uživaju u emitovanju televizije sa vremenskim odlaganjem koristeći digitalne snimke televizijskih emisija bez DVR uređaja. Ovo omogućava korisnicima da gledaju i ponovo gledaju reprize svojih omiljenih emisija ili događaja uživo iz interaktivnog menija.
Video na zahtev — korisnici mogu da izaberu video zapise svojih omiljenih emisija iz kataloga i mogu ih gledati koliko god puta žele. Ova funkcija koristi jednostrani prenos sa protokolom strujanja u realnom vremenu.
ŠTA MI TREBA DA BIH GLEDAO IPTV?
✍ IPTV zahteva pretplatu, Internet vezu sa preporučenom brzinom od najmanje 10 Mbps / preuzimanje i 4 Mbps / upload, aplikaciju instaliranu iz menija funkcionalnog pametnog TV-a ili ne-pametnu TV povezanu na IPTV boks ili Android boks.
KAKO DA PROVERIM BRZINU I KVALITET INTERNETA?
▶ Korišćenje servera za testiranje brzine (npr. Speedtest.net) za testiranje internet veze daće vam znanje o ukupnoj prosečnoj brzini interneta koja vam je dostupna.
DA LI MOGU DA KORISTIM IPTV VEZU KADA ČESTO PUTUJEM?
✍ Često putujete? Uzmite svoj uređaj – Android boks, Apple TV, set-top boks, Fire TV stick, pametni telefon, laptop ili tablet računar i gledajte omiljene programe u pokretu ili na privremenom odredištu.
DA LI MOGU KORISTITI PRETPLATU NA VIŠE UREĐAJA?
✍ Obratite pažnju da se jedna pretplata može istovremeno koristiti na jednom uređaju.
KOJI SU NAČINI PLAĆANJA DOSTUPNI?
✍ Možete da platite putem sledećih načina plaćanja: Banka na bankovni račun, PayPal, Skrill, Revolut, Vestern Union, Moneygram, Bitcoin i još mnogo toga.
DA LI MOJA PRETPLATA POČINJE DA BUDE AKTIVNA ODMAH NAKON UPLATE?
✍ Pretplata počinje da bude aktivna od trenutka kada dobijete aktivaciju. Jednostavan primer. Jason se pretplatio na 6 meseci 1. maja u 23:55, a akreditivi za aktivaciju su primljeni 2. maja u 00:10. Jasonova pretplata počinje da bude aktivna od 2. maja u 00:10 za narednih 6 meseci.
KAKO OTKRITI BROJ U EVENTUALNOM PREKIDU VEZE SA LISTOM KANALA?
▶ Proverite mrežnu vezu, ponovo pokrenite uređaj i ponovo pokrenite aplikaciju.
▶ Ako imate računar / laptop, povezan na istu internet mrežu, proverite da li na tim uređajima ne preopterećujete mrežu preuzimanjem ili gledanjem filmova itd.
▶ Preporučuje se upotreba Internet veze putem LAN (Ethernet) kabla za uređaje, a ne putem Vi-Fi mreže.
▶ Ponovo pokrenite uređaj i sačekajte 30 sekundi pre ponovnog uključivanja.
▶ Ako mrežna veza nije problem, proverite da li se veza za pretplatu koristi na drugim uređajima.
▶ Proverite brzinu preuzimanja na stvarnom uređaju koji strimuje našu uslugu – možda imate 50 Mbps na računaru, ali uređaj može biti znatno sporiji, što ukazuje na problem na vašoj internoj mreži.
▶ Ako koristite low-end uređaj, proverite da li postoje visokoprocesne aplikacije koje rade u pozadini i koje se mogu zaustaviti.
▶ Proverite da li dobavljač Internet usluga eventualno ima problema u vašem području.
▶ Pokušajte da deinstalirate i ponovo instalirate svoju aplikaciju – nećete izgubiti aktivaciju.
IMATE BROJ SA NEKIM KANALIMA?
✍Imajte na umu prvo i najvažnije da se trudimo da pružimo najviši nivo usluge po sniženim cenama.
✍Ako kanal ne radi, potrudićemo se da ga obnovimo što je pre moguće.
☟ Koristite dolenavedene smernice pre nego što prijavite problem sa kanalom:
▶ Sačekajte nekoliko minuta. Možda se to dogodi istovremeno kada ponovo pokrenemo sistem i zamenimo kanale, pa se možda kanal uskoro ponovo vrati.
▶ Ako se ovo dešava na svim kanalima, prvo morate da proverite svoj kraj.
▶ Ponovo pokrenite uređaj i sačekajte 30 sekundi pre ponovnog uključivanja. Obavezno se povezujte pomoću LAN (Ethernet) kabla sa uređajima, a ne preko Vi-Fi mreže.
✉ Ako vam nijedna od gore pomenutih opcija ne odgovara, nemojte oklevati Kontaktirajte nas. Odgovorićemo na vaš zahtev u najkraćem mogućem roku.
PREKID KANALA?
▶ Ako se strim zaustavlja dok gledate kanal, odaberite i otvorite drugi kanal, a zatim se vratite na prethodni da biste videli da li je u toku. Ovaj problem može nastati usled kratkog prekida prenosa, pa se softver zaustavlja pod ovim uslovima.
PUFERIRANJE NA KANALIMA?
✍ Ponekad ćete možda morati da iskusite baferisanje kanala zbog niskih brzina interneta ili velikog internet prometa.
▶ Ako više korisnika istovremeno proširuje propusni opseg, pokušajte da isključite druge korisnike i ponovo proverite vezu.
▶ Takođe, do međuspremnika može doći kada koristite Vi-Fi, što nije potpuno preporučena opcija IPTV veze. Kao što je prethodno pomenuto, da biste uživali u neprekidnom gledanju, potrebna vam je direktna veza sa LAN (Ethernet) kablom sa adapterom za napajanje uređaja. Ako to nije moguće, pokušajte da približite boks ruteru.
▶ Drugo rešenje za problem međuspremnika je pritisnuti „pauza“ 10-15 sekundi i nastaviti – većinu vremena koje će eliminisati potrebu za međuspremnikom.
NEKI KANALI NE RADE (CRNI EKRAN / ZVUK)?
✍ Ne možemo obećati da će svi kanali raditi ispravno kao rezultat vaše brzine interneta, tehničkih poteškoća pojedinačnih kanala koji se koriste ili tehničkih poteškoća uređaja / aplikacije / programa.
NE MOGU DA VIDIM DA SAM BLOKIRAN?
✍ Uverite se da se vaš nalog ne koristi na drugom uređaju. Jedna pretplata se istovremeno može koristiti samo na jednom uređaju. U suprotnom, kao rezultat automatske zaštite, vaš račun će biti zabranjen.
✍ Možemo ga vratiti samo dva puta za jednu pretplatu. Ako je vaš nalog ponovo zabranjen nakon obnove, kontaktirajte nas.
✍ Zloupotrebljavajući našu uslugu korišćenjem više uređaja za jednu pretplatu, imajte na umu da možemo trajno zabraniti vašu pretplatu.
ZAŠTO MOJ NALOG NE RADI NA MOM ANDROID BOKSU?
▶ Da li ste nam dali tačnu MAC adresu?
▶ Da li ste pokušali da obrišete keš memoriju aplikacije, a zatim ponovo pokrenete uređaj?